şoseaua de centură a Caransebeşului finalizată pe jumatate

centuracaransebes

Lucrările la şoseaua de centrură a municipiului Caransebeş sunt în plină desfăşurare. Până la 15 iunie, stadiul fizic de realizare a lucrărilor a fost în proporţie de 47%, se arată într-un comunicat al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, pus la dispoziţia cabinetului parlamentar circumscripţia nr 11 Caraş-Severin, la solicitarea deputatul PD L Gheorghe Hogea.


În urma procedurilor de expropiere aferente construirii centurii ocolitoare au fost efectuate plăţi la persoane fizice de 24,3 mil de lei, despăgubiri la persoane juridice în valoare de 3,1 mil de lei şi la Primăria Caransebeş în valoare de 1,6 mil de lei. Proiectul ISPA „Construcţia variantei de ocolire Caransebeş” este executat de firma spaniolă Copisa, care până în prezent a efectuat lucrări de drum (îndepărtarea vegetaţiei 79%, excavaţii, umplutură, strat de formă), lucrări de podeţe (fundaţii 96%, excavaţii 96%, montarea elementelor prefabricate96%, podeţe finalizare 82%) şi lucrări de poduri (fundaţii directe 100%). Termenul de finalizare al proiectului este prins în cantract ca fiind decembrie 2011, asta dacă nu se mai primeşte din partea beneficiarului, câteva luni în plus ţinând cont de perioada rece în care nu s-a putut lucra.

yim şoseaua de centură a Caransebeşului finalizată pe jumatategmail şoseaua de centură a Caransebeşului finalizată pe jumatatebookmark şoseaua de centură a Caransebeşului finalizată pe jumatatedelicious şoseaua de centură a Caransebeşului finalizată pe jumatatedigg şoseaua de centură a Caransebeşului finalizată pe jumatatemyspace şoseaua de centură a Caransebeşului finalizată pe jumatateshare save 120 16 şoseaua de centură a Caransebeşului finalizată pe jumatate

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

National