Program de lucru al Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor de iarnă

bignews9007

În perioada sarbatorilor de iarna Primaria Municipiului Timisoara îsi va modifica programul de lucru cu publicul, timp în care functionarii publici vor desfasura activitati curente specifice finalului de an (testarea retelei informatice, arhivarea documentelor, rapoarte de final de an, s.a.m.d.) conform programului de lucru zilnic.

Programul cu publicul va fi suspendat începând cu data de 19 decembrie 2011 si va fi reluat în data de 9 ianuarie 2012 la nivelul întregii  institutii, cu urmatoarele exceptii:

1.Directia de Evidenta a Persoanelor
Serviciul de Evidenta a Persoanelor si Serviciul de Stare Civila îsi suspenda programul cu publicul doar în perioada 27-30.12.2010. Înregistrarea nou-nascutilor si a deceselor se va face dupa programul existent.

2.Directia Patrimoniu
Serviciul Achizitii Publice –va prelua documentatii specifice termenelor si procedurilor de achizitii publice în toate zilele lucratoare. Compartimentul Pompe Funebre – casieria din B-dul. 3 August 1919 nr.17 va functiona cu urmatorul program:
- 19 – 23. 12. 2011       între orele  9,00-12,00
- 27 – 30. 12. 2011      între orele  9,00-12,00
- 03 – 06. 01. 2012       între orele  9,00-12,00

3.Institutia Arhitectului Sef
Serviciul Banca de Date Urbane si Cadastruva functiona inclusiv pâna în data de 22.12.2011 pentru eliberarea adeverintelor pentru atribuiri/schimbari de denumiri de strazi si numere postale, eliberari de planuri de situatie, încadrare în zona, extrase din PUZ, PUD si PUG.

4.Directia de Asistenta Sociala Comunitara
Cantina de Ajutor Socialva functiona dupa urmatorul program:
-22.12.2011 între orele 12 si 14 vor fi distribuite pachetele de Craciun abonatilor cantinei
-23.12.2011 hrana specifica Craciunului plus si hrana rece pentru zilele de 24-26 dec. 2011.
- 27.12.2011-zi obisnuita de lucru.
- 30.12.2011- între orele 12-14 se distribuie hrana calda pentru zilele de 30 si 31 decembrie si hrana rece pentru zilele de 1 si 2 ianuarie 2012.
- 03.01. 2012 se reia programul cu publicul- zi obisnuita de lucru Activitatea de distribuire a produselor alimentare în cadrul Planului European de Ajutoare distribuite din stocurile de interventie va fi suspendata numai în zilele de sarbatoare  legala în care nu se lucreaza.

5.Directia Dezvoltare
Biroul Infocentrul Turistic Timisoarava fi deschis de luni pâna vineri între orele 9.00-18.00 iar în zilele de 24.12.2010 si 31.12.2010 între orele 10.00-15.00.

6.Directia Fiscala
Biroul Consiliere Cetateni si Registratura si Compartimentul Impuneri Mijloace de Transport Persoane Fizice si Juridice, în perioada mai sus mentionata vor prelua si vor înregistra toate declaratiile contribuabililor persoane fizice si juridice. Biroul Evidenta Contribuabili si Încasari Bugetare în perioada mentionata vor încasa doar obligatiile constând în amenzi, încasarea impozitelor si taxelor locale urmând sa fie reluata începând cu data de 09.01.2012. Cererile de eliberare a certificatului de atestare fiscala formulate de contribuabilii persoane fizice/juridice pot fi depuse la registratura Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara pâna la data de 16.12.2011 inclusiv. Precizam faptul ca, certificatele de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetul local vor fi eliberate în baza evidentei platilor existente pâna la data de 16.12.2011.

Reamintim timisorenilor ca, pe situl Primariei Municipiului Timisoara www.primariatm.ro , exista posibilitatea solicitarii  de formulare online pentru urmatoarele situatii:- Declaratie de începere a lucrarilor (cerere tip conform Ordinului nr. 839/2009);- Declaratie de încheiere a lucrarilor (cerere tip conform Ordinului nr. 839/2009);- Cerere eliberare duplicat AC/CU;- Cerere pentru aprobarea lucrarilor de constructii pentru imobile fara AC conform Legii 50/1991;- Cerere scutire impozit (doar pentru anul în care s-a executat lucrarea).- Solicitare eliberare plan de situatie/plan încadrare în zona/extras din PUG/PUZ/PUD.- Eliberare adeverinta privind terenurile agricole detinute;- Solicitarea unui plan de aplicare a Legii Fondului Funciar.- Notificarea vânzarilor de lichidare;- Notificarea vânzarilor de soldare.

Pentru informatii, sugestii si reclamatii se poate apela ServiciulCall Center al Primariei Municipiului Timisoara, la numarul de telefon 0256- 969, care va functiona pâna în data de 23 decembrie 2011 si îsi va relua activitatea din data de 3 ianuarie 2011, cu un program de lucru între orele 8.00 si 22.00, de luni pâna vineri.

yim Program de lucru al Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor de iarnăgmail Program de lucru al Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor de iarnăbookmark Program de lucru al Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor de iarnădelicious Program de lucru al Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor de iarnădigg Program de lucru al Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor de iarnămyspace Program de lucru al Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor de iarnăshare save 120 16 Program de lucru al Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor de iarnă

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

National